Kirakatot kapott a divatvilág leghíresebb macskája

Olvasási idő kb. 2 perc

Karl Lagerfeld, a Chanel vezető tervezője nem csak pofátlan – és néha kegyetlenül őszinte – beszólásairól híres, hanem túlhájpolt macskája, Choupette miatt is. A hófehér házikedvenc ugyanis két éve már saját kollekciót is kapott, ezúttal pedig az egész kirakatot neki szánta saját, alacsonyabb árkategóriás üzletében a tervező. Ezek után mégis mi más lenne az egész, mint baromi jól kidolgozott marketingfogás, amit az is csak erősít, hogy a divatvilág legmenőbb állataa macska.

Cuki állatokkal még a bőven túlárazott cuccokat is könnyen el lehet adni – más magyarázatot legalábbis nem látunk a Monster Choupette-re keresztelt Lagerfeld kollekcióra. Sőt, nagyon úgy néz ki, hogy a tervező hosszútávon is házikedvencéből tervez inspirálódni, párizsi üzletének kirakatába ugyanis megint Choupette került. Az élőben egyébként baromi morcos macskáról a 2015-ös szezonra mosolygós váll- és borítéktáskákat kreált a tervező, sőt, a kirakatban még Choupette-es matricák és transzparens is került, fagylalttal és a macskát ölelgető Lagerfelddel a háttérben. Hogy a Choupette-nek szentelt kirakat arra szolgál, hogy még több potenciális – és feltehetően macskakedvelő – vásárlót csalogassanak az üzletbe, vagy Lagerfeld egyszerűen csak baromi jól szórakozik azon, hogy gyakorlatilag bármiből divatot teremt, nem tudjuk, mindenesetre lehetne, és valószínűleg lesz még ennél rosszabb is.

 

Hozzászólna? Facebook-oldalunkon megteheti!

Kövessen minket a Facebookon is!

 
Oszd meg másokkal is!
Ezt olvastad már?
Érdekességek