Így öltözzön Facebooknak vagy Pinterestnek!

Olvasási idő kb. 1 perc

31 éves divatfotós álmodta meg, hogyan néznének ki az egyes közösségimédia-felületek, ha valós emberek lennének: Viktorija Pashuta olyan sorozatot készített, amelyben a modellek az egyes csatornák színvilágát idéző szettben láthatóak. Nem teljesen értjük, hogy miért csak férfimodellekkel dolgozott (például a Pinterest klasszikus "női" közösség), az eredmény viszont mindenképpen paradés: a LinkedInből (természetesen) fess öltönyös férfi, a Tumblrből egy hipszter srác, a Twitterből pedig egy fehérnadrágos geek lett.

 

A kedvencünk azonban a fenti képen is látható Instagram lett, hiszen egyrészt a szettje is jól mutat, másfelől hűen tükrözi a fotómegosztó alkalmazás kreatív jellegét. "Azért döntöttem úgy, hogy ötvözöm a divatot és a technológiát, mert olyat szerettem volna alkotni, ami nem csak a divatőrültekhez szól, hanem azokhoz is, akik napi szinten használják a közösségi médiát" - nyilatkozta Pashuta. A képre kattintva nyílik a galéria, ahol láthatja a 7 másik fotót is!

Oszd meg másokkal is!
Érdekességek