Hasvillantós felsőben is férjhez mehetünk az idén

Olvasási idő kb. 2 perc

A celebnők egyik kedvenc esküvői- és vörösszőnyeges ruhatervezője, Vera Wang két szezonnal a grunge őrület lecsengése után látott fantáziát a kilencvenes évekből visszalehelt, szűk réteget érintő trendben és piacra dobta grunge menyasszonyiruha-kollekcióját, ami egy-két merészebben szabott darabtól eltekintve hordhatóra és elegánsra sikeredett – írja a dailymail.co.uk.

A 63 éves tervező jól láthatóan egy, a törzsvásárlóinál valamivel fiatalabb réteget célzott meg legújabb kollekciójával. Legalábbis ez derül ki a ruhákról forgatott, egyszerre elbűvölő és hátborzongató kisfilmjéből, melyben finom szatén, csipke és tüll ruhacsodákban szomorkodnak a leendő menyasszonyok.

„Remélem, az emberek rájönnek, hogy ezeket a ruhákat nem lehetetlenség viselni. Lényeg, hogy fehér színűek legyenek. A könnyedség, a finom vonalak, az érzékiség és a csábítás volt a fő inspiráció” – mondta a tervező, aki kísérteties kinézetű, törékeny testalkatú modelleit fehér szemöldökkel és fehér szempillákkal, valamint fejtetőre nyalt, vizes hatású frizurával képzelte el a kampányban.

A terjedelmes alsószoknyáktól és a habos-babos, fodros menyasszonyi ruháktól kicsit elrugaszkodott Wang azért még így is a klasszikus menyasszonyi vonalon belül mozgott, aminek köszönhetően a túlvilági, jövőbe tekintő kollekcióhoz még mindig el tudunk képzelni egy puccos, hercegnős lagzit. Bár valószínűleg ezeket a sokoldalú ruhakölteményeket nem úsznánk meg olyan baráti áron, mint a H&M nemrég piacra dobott 20 ezer forintos menyasszonyi ruháját.

„A mai lányok napjainkban inkább provokatívak, mint álmodozók. Nem hiszem, hogy éppen a menyasszonyi ruháknál gondolkodnának máshogy. Annak a lehetősége, hogy ilyen vizuális módon mutassam be a ruháimat, egy újfajta kifejezési mód számomra. Egy teljesen új út, hiszen így nem csak a menyasszonyokkal kommunikálok, hanem a többi nővel is világszerte. Ebben az esetben pedig a menyasszonyi ruha művészi lesz az általánossá vált divatos jelző helyett” – magyarázta a videókampány előnyeire rátaláló Wang a wwd.com-nak.

Nézze meg a galériában a tervező modern elemeket hagyományos jegyekkel ötvöző a kollekcióját, de ne hagyja ki az ijesztő sötét erdőben bolyongó menyasszonyokat se a kisfilmben!

Oszd meg másokkal is!
Érdekességek