Pár nappal ezelőtt a Sundance Filmfesztiválon mutatta be legújabb rövidfilmjét a Dove, amiben azt láthatjuk, hogy milyen hatással van a közösségi média a szépség megítélésére. A nyolcperces mű a manapság gyakorta használt Selfie (így nevezik külföldön az önfotókat) címet kapta, és arról szól, hogy anyáknak és lányaiknak olyan képeket készíteni magukról, amelyek a külsejükkel kapcsolatos féltett titkaikat fedi fel. Így kerül a videóba többek között óriási hajkorona, vastag felkar és fogszabályzó is. A fotókat végül kinyomtatják, mások üzeneteket hagyhatnak rajtuk. A márka korábbi kampányaihoz hasonlóan a szereplők végül itt is rádöbbenek, hogy másnak az tetszik rajtuk a legjobban, amit ők leginkább eltakarnának.
Az ötlet nem légből kapott, a Dove kutatásai alapján a nők 63%-a gondolja úgy, hogy a közösségi média sokkal jobban befolyásolja a szépségről kialakított képet, mint a nyomtatott, esetleg a filmek és a zeneipar. A filmet, ami ami a női magazinokban és sikerfilmekben látott nőideállal szeretné felvenni a harcot, Cynthia Wade-nek és Sharon Liese-nek köszönhetjük,
"Az online világnak köszönhetően elképesztő módon és gyorsasággal változik a tökéletesség definíciója. Nekünk megadatott az, hogy megörökíthetjük azt a szépséget, amit az ismerőseinkben vagy akár saját magunkban fedezünk fel" - mondta Wade. Mindent összevetve a film igazából arról szól, hogy a nők legyenek kellően bátrak ahhoz, hogy felvegyék a mobiljaikat, készítsenek magukról egy fotókat és a megosztással ösztönözzék társaikat arra, hogy bizony nem az a követendő példa, amit a magazinok diktálnak, úgy is lehet gyönyörű valaki, ha éppen nem kacsaszája vagy nullás mérete van. Selfie-re fel!