Valami lehet a levegőben - vagy az üzleti világban -, mivel Tom Ford után Marc Jacobs is férfiaknak szánt sminktermékekkel rukkol elő. Teszi ezt karöltve a szegmens egyik legnagyobb szakértőjével, a Sephorával. Ez még önmagában nem is lenne hír, viszont a Louis Vuitton vezető tervezője saját magán, egy Youtube-videóban mutatja meg a közösen megálmodott termékeket.
A korrektor, a szemceruza és a szemöldökformázó csak a nők kiváltsága? Jacobs szerint nem és ezt a világ tudomására is hozza egy 60 másodperces videóban, ahol szeretné meggyőzni a leendő hímnemű vásárlóit, hogy mennyire egyszerűen használhatóak és milyen látványos hatást érhetünk el vele. Ha kíváncsi, nézze meg a lenti videót!
A legolcsóbb termék egy 15 fontos, tehát kicsivel több mint 5000 forintos ajakbalzsam lesz, a legdrágább pedig közel 13 ezer forintos - ezt egy szemhéjpúder palettáért kell kifizetnünk. "Személyesen teszteltem az összes terméket. Ha nem hiszel nekem, nézd csak meg a szemöldököm vagy az igéző ajkaimat" - hangzik el a tervező szájából. Kérdésként merülhet fel amúgy, hogy mi a célja az amúgy milliárdos Jacobs-nak: még több pénzt szeretne vagy hiánypótlás és segítség vezérelte akkor, amikor megalkotta ezt a vonalat.
Mit gondol Jacobs akciójáról?
A Horst Fuchs-féle eladós mozdulatok jól állnak amúgy a tervezőnek, egész hitelesnek tűnik még úgy is, hogy azért tudjuk, nem mindig szabad hinni a szemünknek. "Vannak olyan termékek, amiket én is szeretek használni és arra gondoltam, miért ne lehetnének uniszexek?" - kezdi videóját egészen pontosan azelőtt, hogy a nagy kedvencét, a korrektort a szeme alá pöttyözné. Mivel tud többet egy férfiaknak szánt szemöldökformázó, mint a nőknek készült darab? Ezt egy kicsit marketingfogásnak érezzük és a sminkre vágyó férfiak lelkiismeret-furdalása is kisebb lesz majd, ha a "speciálisan részükre" piacra dobott darabokból válogatnak. Úgy tűnik, újabb lépcsőfok épült a metroszexualitás oltárára. Na de a kérdés az: örülünk?