Ördög Nóra és Lilu stepfordi feleségekként cukiskodnak

Olvasási idő kb. 2 perc

Nánási Pál a Hot! Magazinba fotózta celeb-nejét, Ördög Nórát, és műsorvezető-párját, Lilut. A fotózás koncepciója a cukiskodás volt és a Strepfordi feleségek világának megidézése – a végeredmény minket mégis a Louis Vuitton 2012-es tavaszi kampányára emlékeztet. A színek, a helyszín, a frizurák, a finom mozdulatok, a fekete-szőke modell páros, sőt, még a körömcipők és ruhák hangulata is olyan Louis Vuitton-os.

A fotót készítő Nánási Pál szerint viszont a koncepcióban egyáltalán nem játszott szerepet az LV kampánya, a hasonlóság véletlen.

„Szerettem volna róluk egy olyan sorozatot csinálni, ami a Stepfordi felségek világát idézi. A képek ennek a mintájára készültek, cukormázas vidám, tiszta, friss képeket szerettem volna készíteni róluk. Lehet, hogy hasonlít a végeredmény a Louis Vuitton kampányra, láttam azt a kampányt, de nem ez volt a koncepció” – mondta a Velvetnek Nánási Pál. A frizurákért Nagy Sándor, az R2 fodrásza felel, a styling Holdampf Linda munkája.

A jól sikerült, romantikus, álomvilágba illő képek mellett a két műsorvezetővel készült interjú olvasható, így szerencsére az is kiderül, ők mit gondolnak a képekről:

Ön szerint koppintás?

„Imádom, amikor egy fotózás kedvéért olyan világba csöppenek, amely a hétköznapokban nem annyira jellemző rám. Bár talán hozzám mégis közelebb áll mindez, mint Liluhoz, ráadásul nekem könnyebb dolgom volt, hiszen a férjem Palkó közelsége mindig nagy biztonságot ad a fotózásokon” – mondta Ördög Nóra a Hot!-nak. Alább megnézheti, hogyan készült a Louis Vuitton cukormázas kampánya:

Ha látta a LV werkfilmjét, és a galériát, illetve a Stepfordi feleségek alábbi részletét is jól végignézte, szavazzon: ön szerint Nánási képein egyszerűen a Stepfordi feleségek hangulata jön át, vagy esetleg mégis van benne némi Louis Vuitton? Esetleg a LV is a filmből vette az ötletet? Vagy senki nem vett sehonnan semmit? Szavazzon!

Oszd meg másokkal is!
Érdekességek