Az Advertising Age nevű brit reklámipari szaklap összeállította 2011 legszexibb reklámjainak listáját. Az első helyet Rihanna szerezte meg az Armani reklámjával - írja a Daily Mail. "Rihanna most a legszexibb. Még sosem nézett ki ennyire jól. Az alakja lenyűgöző, a képek csodálatosak" - írták a lapban az énekesnőről, aki szőkén pózolt az Armaninak.
A második helyet Orlando Bloom felesége, Miranda Kerr kapta a Victoria's Secret reklámjáért, amit szülése után néhány héttel készített.
Kate Moss, aki tavaly az első volt, idén a harmadik helyet szerezte meg a Liu Jo reklámjával, amiben félmeztelenül mutatott be egy farmert.
Gisele Bündchen, és a saját maga által a saját fenekére tervezett Hope bugyikkal a negyedik helyre futott be. Cristiano Ronaldo csaja, Irina Sejk a Luli Fama fürdőruháiban az ötödik helyet szerezte meg. Heidi Klum a saját tévéműsorát, a Project Runwayt reklámozta félmeztelenül, ez a hatodik helyet hozta neki.
Pamela Anderson a hetedik lett a Secrets in Lace harisnyacég reklámjával. Lily Aldridge a Victoria's Secrettel végzett egész éves munkájáért kapta meg a nyolcadik helyet. A kilencedik Bar Refaeli lett a saját tervezésű Passionata fehérneműk reklámjával. A tizedik helyet pedig az amerikai Kate Upton szerezte meg a Jenna Leigh-nek készített reklámjával.