A holland üzlethálózat, a Hema illetékesei gondoltak egy merészet, és úgy döntöttek, hogy a push-up melltartójukat az idei év stílusteremtőjével reklámozzák majd, aki történetesen férfi. Jó, egy nagyon nőies külsejű férfi, olyan, akinél kevés szebb nőt ismerünk.
Bár a szerb származású, de Ausztráliában nevelkedett Andrej Pejic azt állítja, hogy kétszer olyan keményen kell dolgoznia, hogy ugyanolyan komolyan vegyék, mint a menő női modelleket, de úgy tűnik, hogy a befektetett energia megtérül, hiszen bárhol is szerepel, abból hír lesz. A hírértéket pedig persze rögtön megnöveli az, ha egy nőknek szánt termék reklámkampányában szerepel.
A hirdetés szövege szerint egyébként a melltartó két kosárral növeli a méretet, és valóban, a lapos mellkassal rendelkező Andrej Pejic dekoltázsa mintha B-kosárméretű lenne. Jó, ez lehet, hogy nem magának a fehérneműnek köszönhető, hanem esetleg kitömték valamivel a melltartót. Igen, ilyen trükköt néha bevetnek azok a csúnya reklámszakemberek.
Pár órával a kampány debütálása után egyébként már meg is érkeztek a pozitív vélemények a Twitteren - írja a Daily Mail. „Zseniális ez a kampány! Andrej Pejic push-up melltartóban?! Nos, ha egy férfi jól néz ki egy melltartóban, akkor az a fehérnemű tényleg tud valamit” – írta az egyik felhasználó. Pejic modellügynökségének egyik munkatársa pedig egyenesen forradalminak nevezte az ötletet. „Nem tudok arról, hogy lett volna-e korábban példa arra, hogy férfi reklámoz fehérneműt” – nyilatkozta Joseph Tenni, aki hozzátette, hogy a képek még szeptemberben készültek. Persze vannak olyanok is, akik ellenzik ezt a kampányt, ugyanis attól félnek, hogy rossz hatással lesz a nők önbecsülésére, hiszen ezek szerint továbbra is a fiús alak a menő, kivéve a dekoltázst persze.