Negyven éve így bújtatták a melleket

Zanza!

A Huffington Post csokorba gyűjtött tizenegy fehérnemű-reklámot az 1960-as és 1970-es évekből. Akkor persze még egészen másként mentek a dolgok, mint mostanság, például reklámokban jóval kevesebb csak fehérneműt viselő nő szerepelt, helyettük torzókra felhelyezett, levegőben lebegő melltartókkal és egyebekkel próbálták szemléltetni, hogyan is nézhet ki az adott áru tulajdonosán.

Maguk a fehérneműk sem voltak túlzottan kihívóak, azt volt a fontos, hogy ahol kell, leszorítsanak, de legyenek kényelmesek, ahol kell, ott megfelelően ki- és megemeljenek, ja, és sport, mozgás közben ne csúszkáljanak. És igen, már akkor is létezett Wonderbra, igaz, akkor még messze nem volt olyan módon népszerűsítették, mint később az Eva Herzigova főszereplésével készült kampányban.

És most következzenek a reklámok, amelyekre a poszt végén természetesen szavazni is lehet.

1. Playtex reklám a hatvanas évekből

2. Playtex melltartó- és csípőleszortíó-reklám a hatvanas évekből

3. Playtex - Cross Your Heart melltartó és csípőleszorító-reklám

4. Playtex reklám 1971-ből

5. A Playtex reklámja 1974-ből

6. Playtex melltartó-reklám 1979-ből

7. Wonderbra reklám 1968-ból

8. Wonderbra reklám 1969-ből

9. Wonderbra reklám 1974-ből

10. Maidenform reklám a hatvanas évekből

11. Berlei melltartó-reklám

Tessék voksolni!

Melyik a legjobb reklám?

  • A tizenegyedik 92
  • A nyolcadik 61
  • A kilencedik 59
  • A tizedik 54
  • A hatodik 32
  • A hetedik 32
  • Az első 29
  • Az ötödik 16
  • A negyedik 11
  • A második 8
  • A harmadik 4

Most, hogy végére értünk a felsorolásnak, eljött az ideje annak, hogy kiválasszuk, melyik múltidéző reklámfilm a legjobb. Vajon komoly hiányosság-e az, hogy kevés a csupasz bőrfelület, nincsenek vetkőző modellek, viszont a reklámban szereplő hölgyek nagyon lelkesek, és a kedves vásárlónak alaposan elmagyarázzák, hogy milyen előnyei is vannak az adott termékeknek. Vagy nem is az információ, hanem a hangulat a fontos? Ön dönt!

Blogmustra