Nyasha Matonhodze Zimbabwe-ben született, Nagy-Britanniában nevelkedett, és most Madonna és más szupersztár után őt választották a világhírű cég egyik új arcának. A kamaszlány az őszi-téli kollekciót reklámozza, és bár csak tavaly fedezték fel, de így is sokan foglalkoztatták már a Teen Vogue-tól kezdve Emanuel Ungaroig.
A Telegraphnak azt mesélte az ifjú szépség, hogy amikor megtudta, hogy őt választották ki a Louis Vuitton őszi kampányához, amellett, hogy a szeme megtelt könnyel még a következőket is gondolta: „oh, istenem, milyen szerencsés vagyok.” Hozzátette, hogy egészen addig a pillanatig nem tudta felfogni mi is történik, amíg be nem ült a reklámban szereplő Rolls Royce-ba és szembe nem nézett Stephen Meisel divatfotóssal. „Csodálatos volt vele dolgozni, ő és Marc Jacobs gondoskodtak arról, hogy gyönyörűnek érezzem magam.”
Szekértők szerint nagy karrier vár a modellre, mert nemcsak hogy kecses és elegáns, hanem még értelmes is: „ha nem vagy elég határozott, a modellkedés tönkreteszi az önbizalmadat. Nap mint nap ítélkeznek a külsőd felett és manapság egyre inkább a belső tulajdonságaid felett is. Sokan közülünk 15-16 évesen a kritikákat és elutasításokat magukra veszik. Meg kell érteni, hogy nem velünk van a baj, csak éppen nem mi kellünk az adott megrendelőnek.”