A Ghd kozmetikai vállalat bejelentette, hogy Katy Perry lesz a cég új arca szerte a világon. Az énekesnő az arcbőrét és a haját adja az új, korlátozott számban kapható termékcsalád, az Iconic Eras of Style reklámozásához, írja a Vogue.
A David LaChapelle tehetségét dicsérő kampányfotók is elkészültek már, amelyeken a stylist, a sminkes, a berendező, és a fotoshoppos munkatárs tehetsége még nyilvánvalóbbnak tűnik, ha felidézzük Perry azon fényképét, amit a férje egy álmos hajnalon készített róla.
Katy Perry természetesen „nagyon izgatott” az új feladat miatt, és mint ilyenkor szokás, megragadta az alkalmat, hogy a saját üzletét is reklámozza: sietett hozzátenni, már alig várja, hogy a California Dreams elnevezésű turnéján használhassa a Ghd termékeit, és így váljon „színpadképessé." Szerinte nagyon jól sikerült LaChapelle fotósorozata, és mi tagadás, az énekesnő valóban jól fest a képeken, amik a hollywoodi csillogás fénykorát idézik. De vannak a hippi stílusra és a nyolcvanas évekre emlékeztető felvételek is a sorozatban. Tagadhatatlan tény, hogy a Katy Perrynek jól sminkelhető arca van.