A nagy múltú amerikai áruházlánc, a Bloomingdale's elsők között szeretné meglovagolni a telt modellek iránti lelkesedést, ezért velük készítette el divatoldalát, írja a Beauty is Diverse. A Bloomingdale's Plus Style Guide Fall 2010 elnevezésű kampánya három modellt: Michelle Olsont, Marquita Pringet és Crystall Rennt vonultatja fel.
A kampány bemutatja, hogy plus size modellekkel is igényes divatanyagot lehet készíteni, nem kell feltétlenül csontsovány modell a ruhák alá. Ezen felül az oldal azonban nem sokat mutat, tulajdonképpen hagyományos online vásárlási lehetőséget kínál.
A megszokott hasonló kollekció-bemutatóktól eltérően azonban tippeket is ad a ruha választás terén kevésbé magabiztos vásárlóknak. A Bloomingdale's több csoportra bontva mutatja be a trendeket: külön vannak a vörös, a selyem, a bőr darabok, amelyeket alábbi képgalériánkban is megmutatunk. A szokásos reklám duma mellett használható ötletekkel is szolgál a Bloomingdale's divatokosai, ilyen volt az a javaslat is, mely szerint a karcsúsító nadrághoz ideális választás lehet egy elegáns kardigán.