A gyerekek érdekeire hivatkozva tiltakozó akció kezdődött a New York-i SoHóban található Calvin Klein Jeans óriásplakát miatt. A tiltakozók egyöntetű véleménye szerint a két, félmeztelen fiatal fiúval enyelgő szintén félmeztelen lányt (meg még egy fiút mindentől függetlenül )szerepeltető reklám pornográf, ezért tilos ilyen tartalmú hirdetést kiskorúak számára is hozzáférhető helyen közzétenni.
Az amerikai családosok nevében nyilatkozó Randy Sharpot, az American Family Association tagját idézte a Fox News, aki gusztustalannak tartja a plakátot. A tiltakozókhoz csatlakozott a konzervatív értékeket valló Concerned Women for America elnöknője, Wendy Wright, aki szerint a plakát sokkoló és sértő, ezért szükséges volna mielőbb eltávolítani az utcáról. Az esettel foglalkozó napilapok egyike a járókelők megkérdezésével folytatta a témát. A plakátot jó néhány kritika érte a civilek körében, de volt olyan nyilatkozó is, aki a reklámban szereplő modellek érdekeire hívta fel a figyelmet. Eszerint a márka kreatívjainak azon is érdemes lenne elgondolkozniuk, hogy kitehetik-e a láthatóan nagyon fiatal modelleket ilyen helyzetnek, amelyikbe a fotózás során kerültek.
A New York Daily News online szavazásán szerette volna megtudni, olvasói vajon hogyan vélekednek a CK reklámról. A szavazatok a tiltakozókat igazolták. A többség úgy gondolja, hogy a hirdetés obszcén, a szavazók kisebb részének vagy nem volt véleménye a plakátról, vagy pedig úgy gondolta, ennél durvább tartalmat is látni például a kábeltévéken.
A CK nem aprózza el a provokációt. A fehérneműinek legutolsó reklámarcát, Eva Mendest új kampányban fotózták, ami ezúttal sem visszafogott. A cég szeretett volna méltó választ adni David és Victoria Beckham által reklámozott Armani fehérneműkampányra, amelyet szintén erotikusra terveztek és retusáltak. Eva Mendes tavalyi CK reklámját az amerikai cenzorok túl szexinek találták, és újravágatták a klipet. A Secret Obsession nevű CK-parfüm reklámklipjében ugyanis a meztelen színésznőnek néhány pillanatig a mellbimbója is látható volt. A cenzúra után is úgy döntöttek, a finomított változat is csak este kilenc után kerülhet a képernyőre a nyári időszak alatt, mert nyaranta tovább maradnak a gyerekek a tévé előtt.
A parfümreklámok nagy részét az erotikával szeretnék eladni, a divatmárkák egymásra licitálva próbálnak minél fülledtebb reklámot készíteni. Bár sokan föladhatták volna már az elkeseredett küzdelmet, amikor Tom Ford, a Gucci egykori kreatív igazgatója all int mondott, és az elcsépelt botrányfotós jelzővel illetett Terry Richardsont kérte fel, fotózza le a saját férfiparfümjeit egy modell szeméremdombját használva háttérnek. Azok a parfümök egyelőre nem váltak az egyetemes parfümtörténet részévé.