Évekkel ezelőtt - és őszintén szólva a mai napig- a Marks and Spencert az érdektelen, kicsit fásult magyartanárnő imidzzsel azonosítottuk, de úgy tűnik a világ többi táján a Marks and Spencer tetszik a közönségnek. Olyannyira, hogy jelenleg az egyik leggyorsabban terjeszkedő márka a világon. A 2007-es BRANDZ Top 100 Most Powerful Brands listán a 68-ik helyen végzett, ezzel pedig a legsikeresebb angol cég a Vodafone, az HSBC és a Tesco után. A divat- és luxusházak egyébként elég jól képviseltették magukat a Google által vezetett listán. 20-ik helyen végzet a Louis Vuitton (amit nem divatcégként, hanem luxus brandként kategorizáltunk), 63-ik helyen a Nike, 73-ik helyen a H&M. A Chanel a 79-ik, a Hermes a 85-ik, a Gucci a 89-ik, a Zara a 89-ik az Esprit pedig az utolsó előtti helyen végzett.
A Marks & Spencer visszatérése az új vezérigazgatónak, Stuart Rose-nak köszönhető, aki 2004-ben vette át a cég vezetését. (Forrás: angol Vogue)