Kevesebbet költ ruhára a magyar

2006-ban meglehetősen sokat változott a magyar ruházati piac. A kedvezményes árukínálattal rendelkező láncok mellett megjelentek a rangos divattervezők üzletei is. Amellett, hogy a kínálat növekedett, a teljes ruházati piacon mintegy 3 százalékkal csökkent az eladott ruhák mennyisége 2005-höz képest. A GfK Hungária kutatásából kiderül, hogy a legrosszabbul a sportruházatot forgalmazó üzletek jártak, alsóneműből azonban tavalyhoz képest sokkal többet adtak el itthon.
Mustra

Kérjük, támogasd munkánkat te is azzal, hogy engedélyezed a hirdetések megjelenítését az oldalon. Lapunk bevételi forrását ezek a hirdetések jelentik, így elengedhetetlenek ahhoz, hogy cikkeinket ingyenesen olvashassátok.

A hirdetések megjelenését engedélyezheted külön a Dívány.hu oldalra is, vagy a kiegészítő program teljes kikapcsolásával az összes általad látogatott site-ra.