Valószínűleg minden nyaralónak és turistának volt már dolga olyan kellemetlenkedő szállodai vendéggel, aki legfőképpen azzal hagyott maradandó élményt, mert az azt érzést keltette, mintha direkt azért lenne ott, hogy az ön pihenését tönkretegye. Az univerzális jelenség megihlette a népszerű utazási oldal, az Expedia vezetőségét is, akik nemrég a nemzetközi piackutató céggel, a GFK-val készítettek egy tanulmányt arról, hogy melyek a legbosszantóbb szállodai viselkedési formák a vendégek szerint. – írja a Daily Mail.
A felmérés során 1022 amerikait kértek fel a feladatra, hogy rangsorolják, milyen magatartás váltja ki belőlük a legnagyobb ellenszenvet a nyaralás során. Az adatok összesítése után kiderült, hogy a vendégek 67 százalékát zavarják a rosszcsont gyerekekkel érkező figyelmetlen szülők, de vannak, akik a közönséges vendégekre illetve a folyóson hangosan közlekedőkre vannak kibukva. A megkérdezettek 26 százalékát pedig az állandóan civakodó utazók bosszantják fel. A tanulmány megállapította azt is, hogy a vendégek 27 százalékának nem okoz gondot, hogy illik borravalót adni a személyzetnek. Íme a tízes lista, ami alapján ön is megszavazhatja, hogy ki a legidegesítőbb vendég típus!