Fekvőtámaszedzés a pokolból: te hányat tudnál csinálni?

Háromféle fekvőtámaszból áll a gyakorlat: mindegyikből annyit kell csinálni, amennyit csak bírsz.

A Men’s Health szerint úgy fogod érezni magad a gyakorlat végére, mint akinek mindjárt felrobbannak a mellizmai. Annál meg ugye szinte lehetetlen kellemesebb élményt elképzelni. Ráadásul csak egy körre van belőle szükség.

Amennyit csak bírsz

Először csak mezei fekvőtámaszokat kell csinálni. Az ismétlésszámot is pontosan meghatározza a gyakorlatsort bemutató személyi edző: annyit szabályos fekvőtámaszt kell csinálni, amennyit csak bírsz. Olyan gyorsan, amilyen gyorsan csak lehet.

Ha már nem bírod tovább, ereszd le és tartsd meg magad a lehető legnehezebb pozícióban, néhány centire a talajtól. Ezt szintén addig kell csinálni, amíg csak tudod.

Ezután következik a harmadik, utolsó fázis, ami természetesen szintén addig kell hogy tartson, amíg össze nem esel: ereszd le magad lassan, nagyjából három másodperc alatt, majd a térdek (vagy bármilyen más testrész) segítségével küzd fel magad.

Ha már tényleg képtelen vagy megtartani magad, vége is az edzésnek!

Blogmustra