Ennyit kockásodhat a hasad két hét alatt

Egy kicsit. Talán. Pár hónap, és máris itt a következő szint: a „valemennyit”.

Iulia Danilova elég sokat változtatott az étrendjén és az edzéstervén, az előtte-utána képei alapján így bárki pontos képet alkothat róla, megéri-e a fáradozást egy némileg talán valóban kockásabbra faragott has.

Minthogyha

A Cosmopolitan lelkesedése azért valamelyest túlzónak tűnik, a 25 éves Los Angeles-i, aki mellesleg egy kétéves anyja is, összességében nem váltotta azért meg a világot az átváltozási kísérletével. A semminél azért egy fokkal talán nagyobb a változás Danilova hasa tájékán, bár ez szó szerint nézőpont kérdése.

Az Építész

Ő ugyanakkor lelkes, és kitart a terve mellett, néhány hónap múlva tehát valószínűleg többet tudunk majd a dologról. A reggelente ezelőtt is 45 percen keresztül súlyzózó Danilova az erősödést elősegítendő eddig 15 százalékkal többet evett egyébként a kelleténél. Ebből most visszavett, most már az ajánlott napi adagnál 10 százalékkal kevesebb kalóriát visz csak be, ráadásul kevesebb szénhidrátot és az eddiginél is több fehérjét fogyaszt. Emellett heti négy alkalommal esti kardió edzésekkel (futópad, szobabicikli, lépcsőzés) és túrázással is kiegészítette az edzéstervét.

Iulia / danilovajulia (@fit.with.iulia) által megosztott bejegyzés,

Miért ne, elvégre a kockás has… jobb… mert? Koc…kás?

Blogmustra