Divathíreink: a Zarában kapható Emily Ratajkowski menyasszonyi ruhája

Jön a cseh és a szlovák Vogue, megjelentek a striás próbababák, Wirth Abigail pedig dobogós lett Milánóban.

Miközben javában zajlanak a 2018-as őszi-téli kollekciókat bemutató divathetek, Wirth Abigail harmadik helyezést ért el a Vogue Talentsen, Riccardo Tisci lett a brit Burberry új kreatív vezetője, Emily Ratajkowski menyasszonyi nadrágkosztümét pedig a Zarában is beszerezheted. Részletek a hajtás után!

Harmadik lett a magyar tervező a Vogue Talentsen

Nemrég számoltunk be arról, hogy Wirth Abigail bekerült a nívós Vogue Talents tíz finalistája közé. A napokban eredményt is hirdettekm és úgy tűni, megérte szurkolni a feltörekvő dizájnernek, mert dobogós lett a megméretettésen. A Bronz Awardhoz ezúttal is gratulálunk!

Riccardo Tisci a Burberry új tervezője

Nem kellett sokat várni arra, hogy, megtudjuk ki váltja majd a sorban Christopher Baileyt az Egyesült Királyság egyik legrégebbi és legdrágább divatházánál, a Burberrynél. Arra azért kevesen számítottak, hogy a Givenchy egykori vezető kreatívosát, az olasz származású Riccardo Tiscit igazolja le a luxusmárka, amiből arra lehet következtetni, hogy radikálás változások jöhetnek a közeljövőben a hagyományokra építő brit márkánál.

Riccardo Tisci és Nicki Minaj.
Riccardo Tisci és Nicki Minaj.Fotó: Jamie McCarthy / Getty Images Hungary

A Guardiannak köszönhetően megtudtuk, hogy hogyan jöhetett képbe a 43 éves Tisci a Burberrynél. Feltételezhetően a márka új vezérigazgatója, Marco Gobbetti a hunyó, aki korábban a Givenchyt vezette és 2005-ben leszerződtette az akkor már ismeretlennek számító Tiscit a francia divatház élére. Tehát hiába pletykálták a divatszakmában, hogy Tisci a Versace miatt hagyta ott a Givenchyt, úgy tűnik, hogy a Burberryt fogja majd még vonzóbbá tenni a kőgazdag fiatalok és a hírességek számára. Legalábbis a Givencynél sikerült törzsvásárlót csinálnia a Kardashian-Jenner klánból és Rihannából is. Szóval lesz miért várni a következő, szeptemberi divathetet is.

A striás modellek után itt vannak a striás, vitologos és szeplős próbababák

Úgy tűnik, hogy bejött az Egyesült Királyság egyik legnagyobb ruhacégének, a Miss Guidednak, hogy tavaly beszállt a “valódi és hiteles” modelleket foglalkoztató márkák sorába. Olyannyira, hogy szintet is léptek és már a próbababákat is különféle bőrelváltozásokkal (pl: stria, vitilogo, szeplő) gyártották le. A twitterezők persze oda vannak az ötletért: “Remek munkát végeztetek! Próbababák, amik valódi nőknek tűnnek!” – írja egy felhasználó, de voltak ennél kritikusabbak is, akik szerint lehetne némi különbség a babák magassága között, míg mások a pattanásos babát hiányolták a felhozatalból.

Szerezd be a Zarában Emily Ratajkowski menyasszonyi ruháját!

Sokakat meglepett a közel 17 millió Instakövetőt számláló celebnő-modell-színésznő hirtelen esküvője Sebastian Bear-McClarddal.

#emilyratajkowski wedding suit is from Zara and costrs less than 150, 00€👍🏻or👎🏻 ?

Two Blogger🇶🇦 (@___bloggeerr___) által megosztott bejegyzés,

Ratajkowski szokásától eltérően nem villantotta meg bájait a nagy napon, sőt egy határozottan visszafogott, mustársárga nadrágkosztümöt választott, amit bárki beszerezhet a Zarából. Az Inditex márkánál körülbelül 17 995 forintot kérnek a pantallóért, az övvel átkötött, hosszított fazonú zakó pedig 32 995 forintba kerül.

Mustár színű menyasszonyi nadrágkosztüm a Zarából? Miért ne!
Mustár színű menyasszonyi nadrágkosztüm a Zarából? Miért ne!Fotó: Zara

Jön a Vogue a Cseh Köztársaságban és Szlovákiában.

Még csak márciusban debütált a Vogue Poland, a Condé Nast International máris bejelentette, hogy egy a cseh és szlovák területre szánt nyomtatott és online magazint is piacra dobna 2018 második felében. Karina Dobrotvorskaya, a Condé Nast márkafejlesztésével foglalkozó igazgatója már tavaly megjegyezte, hogy mennyire időszerű volt ez a lépés, mivel Lengyelországban virágzik a luxuspiac, és hasonló meglátásai vannak Szlovákiával és a Csehországgal kapcsolatban is. A szakember szerint a régió gazdasága stabil lábakon áll, dinamikusan fejlődik a piac, és hatalmas az igény a luxusholmikra valamint a szépségápolási termékekre.

Anja Rubik és Malgosia Bela a lengyel Vogue címlapján.
Anja Rubik és Malgosia Bela a lengyel Vogue címlapján.Fotó: Vogue Poland

A Business of Fashion cikke rá mutat arra, hogy a csehek jövedelmei, háztartási kiadásai egyre inkább igazodnak a nyugat-európai viszonyokhoz, így a vásárlók is egyre többet költenek prémium termékekre a régióban, a Credit Suisse 2017-es gazdasági jelentése is szerint is várhatóan jelentősen nőni fognak az erre szánt kiadások az elkövetkezendő öt évben. Az elemzés megemlíti a prémium bőrtáskákban, illetve kalapokban utazó Tonak és Elega  sikersztoriját, bár a régió cipő-és ruházati piacának növekedését egyenlőre szerénynek ítélte meg.Az Euromonitor International  szerint azonban 2022-re várhatóan a 3,03 milliárd dollárt (jelenleg kb. 2,77 milliárd dollárt) is elérheti ennek a piacnak az értéke. A Vogue projektért felelős V24 Media társalapítói, Michaela Seewald és Fabrice Biundo lesznek felelősek stratégiai felépítéséért, a főszerkesztői, szerkesztői posztokról azonban még semmit sem lehet tudni.

Szerinted Magyarországon mikor lesz Vogue?

  • Soha. 140
  • 2050-re talán felkerülünk a térképre. 110
  • Optimista vagyok, pár éven belül már nekünk is lesz. 94
  • Nem kell ide Vogue. 86
  • Miért lenne, ki fektetne be ide? 76
Blogmustra