A csomagolásokat néhány tucat minta össze-vissza variálásával hozta létre a mostanra felbecsülhetetlen mennyiségű, hájas de boldog ember életét meghatározó, a biciklisporthoz nélkülözhetetlen csemege gyártója. A folyamatot automatizálták, és egy algoritmusra bízták a Ferrerónál, aminek a végeredménye 7.000.000 különböző dizájnba csomagolt Nutellás üveg lett. A kampányban közreműködő Ogilvy & Mather szerint a hétmillió üveget már el is kapkodták a polcokról az olaszok, így egyelőre nehéz lesz hozzáférni a rendhagyó színekbe és mintákba öltöztetett finomságokhoz. Talán jobb is így, rendkívül furcsa érzés ugyanis a bizarr, színes üvegeket bámulni, még így a képernyőn keresztül is. A valóságban is találkozni egy ilyen különös tárolóegységgel olyan lehet, mint egy harmadik típusú találkozás, egyszerűen kirúgja az ember talpa alól a talajt.
Egyedi csomagolásokkal menőzött a Nutella
Olvasási idő kb. 1 perc
A Nutella egy algoritmus segítségével hozta létre a sokmillió egyedi csomagolású Nutellás üveget, amikre Olaszország áruházainak polcain csaphattak le a szemfülesebb Nutella rajongók.
Oszd meg másokkal is!