Azt már tudjuk, hogy milyen divattal kapcsolatos kérdésekre kerestünk rá a legtöbbször 2016-ban, a Goodhousekeeping.com pedig felhívta a figyelmünket arra, hogy az ékszerekről is készült hasonló felmérés a közelmúltban.
A nagymúltú Karus Chains által készítetett jelentés szerint megdöbbentően sokan, több mint 350.000-en kerestek rá a Google-ban a Cartier Love Bangle karperecre a tavalyi évben. Emlékeznek, ez a multimilliomosok és az A-listás celebnők (pl:Sarah Jessica Parker, Jennifer Aniston, Julianne Moore és Kylie Jenner) egyik kedvenc kiegészítője, ára 4 és 40 ezer font (1,4 és 14 millió forint) között mozog.
A lista második helyén a Tiffany 8550 fontos, kb. 3 millió forintos eljegyzési gyűrűje került, amit a márka szintén ikonikus szívmedálos nyaklánca követ a sorban.
Negyedik helyre kerültek a Swarovski kristályfülbevalói, de a jelentés arra is rámutat, hogy mely ékszermárkák voltak a legfelkapottabbak a tavalyik évben. Bár semmi meglepő nincs abban, hogy sorrendben a Pandora, a Tiffany, a Swarovski és a Cartier voltak a legkeresettebb ékszermárkák az elemzés szerint 2016-ban.