2017 már jól kezdődik a Maybelline számára: kampányfilmet forgattak a "Big Shot Mascara by Colossal" nevű szempillaspiráljuknak, melyben Manny Gutierrez a főszereplő. Gutierrez nem átlagos pasi, övé az egyik legismertebb sminkes Instagram oldal, a 3 millió követőt számláló @MannyMUA733.
A Maybelline reklámfilmjében egyébként Gutierrez nem villantja meg különleges sminkes tudásának minden csínját-bínját, egyszerűen csak a vele szereplő, szintén komoly véleményformáló Shaylával együtt kifestik a szempilláikat a márka Big Shotjával – a kisfilm őszinte, végre ugyanis nem utómunkával rajzolt pillákat kapunk végeredményként, hanem nagyon is valódinak tűnő, a kelleténél kicsit csomósabb (póklábas) szempillákat. Úgy tűnik ez lesz a divat...
Ahogy az is épp nagy divat, hogy férfiakat vonjanak be a sminkes márkák kampányaikba. Októberben az amerikai CoverGirl James Charles-t tette meg első "CoverGuy"-ává, a Milk Makeup és az Anastasia Beverly Hills már korábban is szerepeltetett pasikat közösségimédiás reklámjaiban, Giorgio Armani pedig gender-semleges szájápolót dobott piacra ősszel – írja a Glamour.com, mely felhívja a figyelmet arra is, hogy a férfiaknak igenis joguk van az önkifejezéshez, akárcsak a nőknek: ha az épp a sminkelést jelent számukra, akkor is.
"Nagyon izgatott vagyok, hogy egy olyan nemzetközi márkával dolgozhatok együtt, mint a Maybelline, mely elismeri a férfi véleményformálók tehetségét is, és kész hírnevet adni nekik" – adta ki Gutierrez közleményben, a Maybelline-kampányban pedig mindenkit arra biztat, hogy fesse ki pilláit, "akár egy főnök"!
A Maybelline szempillaspiráljai egyébként vegyes értékeléseket kapnak házi tesztjeinkben: 2014-ben látványos változást értünk el a "The colossal go extreme! volume" nevű spirállal, 2012-ben és 2013-ban viszont tesztelőnk nem volt elájulva az eredményektől.