Újra támad a Juicy Couture velúrnacija

Ha azt hitte, hogy a neonszivárvány legkülönfélébb színeiben pompázó velúr mackónadrágok végleg a kínai piacok bódéinak hátsó részeire szorultak vissza azután, hogy 2013-ban az eredeti tulajdonosok eladták a Juicy Couture-t, akkor nagyon tévedett.

tk3s philtonpink020206 13
Fotó: Northfoto

Paris Hilton kedvenc ízléstelen nadrágjai eddig az Authentic Brands Group egyik áruházláncában, a Kohl's-ban tengették az utóbbi években egyre szomorúbb mindennapjaikat, jó úton afelé, hogy teljesen elfelejtsék őket végre.

Idén nyáron viszont minden megváltozhat, ugyanis a márka termékei, két velúrnaci és két velúrzdseki egy kapszulakollekción belül visszatérnek, de nem akárhol, hanem a szintén az Authentic Brands Grouphoz tartozó Bloomingdale's luxusáruház polcain.

Még nem hozták nyilvánosságra a képeket az új darabokról, néhány minimális változás ugyanis lesz a nagy elődhöz képest. Kicsit felfrissítik az elérhető színeket, de nem kell megijedni, a rózsaszín továbbra is ott lesz köztük. Ezen felül alakítanak a nadrágok fazonján is, valamint a bokarészük behúzott lesz, hogy jobban illeszkedjenek a nadrágok a mostani slim-divatba - mondta a Refinery29-nek a Brooke Jaffe, Bloomingdale's konfekciós osztályának vezetője. Hozzátette, azért döntöttek úgy, hogy adnak még egy esélyt a velúrmelegítőknek, mert 2016 a bársony éve, és a velúr az majdnem bársony, és mapanság a sportos, laza darabok nagyon fontos részét képezik a nők ruhatárának. 

tk3s philtonpink081206 03
Fotó: Wasman-Rod/X17agency.com / Northfoto

A Juicy Couture velúrruhái a 2000-es évek elejének nagyon népszerű darabjai voltak, 2005 környékén Paris Hiltonról és a hozzá hasonló, a lapok címoldalán akkoriban sokat szereplő hírességekről gyakorlatilag levakarni is alig lehetett ezeket a nadrágokat. Aztán hirtelen, ahogy jött, úgy tűnt el pár év alatt a cég és az ikonikus darabja is a süllyesztőben.

Mustra