Íme még egy kampány az életszerűbb hirdetések mellett

Olvasási idő kb. 3 perc

Nemrég megmutattuk, hogy egy New York-i fotós szerint milyen lenne az, ha fiatal szupermodellek helyett idős emberekkel dolgoznának az általa szűklátókörűnek nevezett divatházak egy-egy kampány erejéig. Az anothermag.com legutóbbi anyagából viszont kiderült, hogy Sasha Frolova nincs egyedül ötletével, hiszen ehhez hasonló projektet vitt végig Nathalie Croquet is, aki szintén a világ legismertebb divatházainak szezonális hirdetéseit dolgozta fel legújabb, #SPOOFproject hashtaggel ellátott fotósorozatában.

Croquet természetesen jól ismeri azokat a tervezőket, akiknek hirdetését kifigurázta, hiszen korábban ő volt a Biba magazin divatszerkesztője, de dolgozott a Jean Paul Gaultier háznál vezető fényképészként is. Az elgondolkodtató, komikus formában újragondolt kampányok közé olyan munkák kerültek be, mint a Lanvin kampány Edie Campbellel, Maria-Carla Boscono érzéki pillantása a Givenchy hirdetésben, Gisele Bündchen felejthetetlen póza a Sonia Rykiel reklámban, a szemüveges Freja Beha Erichsen a Zadig & Voltaire, illetve a kockás ingben pózoló Kate Moss az Eleven Paris hirdetésében. Ide kattintva megnézheti, hogy milyen sajátos módon szembesíti a fotós a divatszakmát a saját hibáival!

 

Hozzászólna? Facebook-oldalunkon megteheti!

Kövessen minket a Facebookon is!

 
Oszd meg másokkal is!
Érdekességek