Emlékeznek még az Everlane táskájára, amiből 1,5 éve 1000 darab készült, de 7500 fős várólista volt rá? Őszinték leszünk: mi is elfeledkeztünk róla. Csupán azért jutott eszünkbe, mert nemrég belefutottunk két teljesen egyszerű nadrágba, amelyekre jelenleg 12 ezer fő várakozik. És hogy mi a közös? A márka: mindkettőt az Everlane dobta piacra.
Bár apró médiahacket gyanítunk a dolog mögött, de azért bemutatjuk önnek azt a két teljesen szimpla alsót, amelyekért jelenleg egy magyar kisváros lakossága bármennyi pénzt (egészen pontosan 98, illetve 120 dollárt, tehát 27, illetve 33 ezer forintot) kifizetne. Az árakon egyébként bőven van haszon: a nadrágok adatlapjának alján látható, hogy mennyibe került valóban ( a ceruza fazonú 10 ezerbe, a kicsit lazább pedig 12-be). A márka azonban felhívja a figyelmet arra is, hogy ha nem közvetlenül tőlük, hanem kiskereskedőkön keresztül vennénk meg őket, négyszer ennyit kéne fizetni értük.
"Egy évbe telt, mire megterveztük a gatyákat. A legtöbb időt a megfelelő anyag kiválasztása és a költségtervezés vette igénybe" – mondta Petra Langerova vezetőtervező. "A nadrágok technikailag összetettek, azonban a részletek miatt válnak igazán különlegessé" – tette hozzá az üres marketingdumát. Jó hír a férfiaknak: Michael Preysman vezérigazgató megerősítette, hogy 2015 végére nekik szánt kollekció is készül majd. Kíváncsian várjuk, hogy mekkora lesz a kereslet és mennyivel tudnak majd többet a 6 ezres H&M nadrágoknál.
Ön mit gondol? Ha legszívesebben csatlakozna a 12 ezer listához, azonnal nyomjon egy MENŐ gombot, ha viszont nem érti, miért is különlegesek ezek a darabok, bökjön a CIKI-re!