A plus size modellek egyre elfogadottabbak, az olyan arcok mint Robyn Lawley és Tara Lynn rengeteget címlapot kapnak, és egy csomó kampányban vesznek részt – sokak szerint simán komoly divatikonokká is válhatnak. Viszont az ő esetükben is modellekről beszélünk, akiknek a megjelenése korántsem átlagos. Ezt ismerte fel Chrystal Bougon, egy plus size fehérneműket forgalmazó kaliforniai cég tulajdonosa.
"Rengeteg fotó készül fehérneműs modellekről, de én mindig olyan képeket akartam, amiken ténylegesen átlagos nőkön láthatóak a termékeink" – magyarázta Bougon, aki szerint a divatvilág természetesen egy nagy vicc. Így aztán elindította a saját kampányát, a Regular Women-t (amit leginkább Rendes Nő-kampánynak lehetne fordítani) - írja Huffington Post.
"Egy vevőtől származik az ötlet, hogy a nőket minden testi szabálytalanságukkal együtt mutassam meg. Hiába vannak apró sebek, ilyen-olyan csíkok, hepehupák a testükön, még így is vonzóak és szépek tudnak lenni."
Mint mondta, tudják, hogy néhányan utálni fogják ezeket a csajokat, hogy gonosz, sértő megjegyzéseket fognak kapni. Azt viszont senki nem tudhatja, hogy kiknek segítenek vagy kiket bátorítanak azzal, hogy felvállalják a testüket.
Úgy tűnik, hogy Bougon nem is tévedett, amikor elindította a kampányát. Az első három napban rögtön 3500 rajongót szereztek, azóta pedig 27 ezerre nőt a Facebook-oldalt lájkolók száma, a nők pedig bátran töltenek fel magukról fehérneműs képeket. A bunkó bejegyzéseket pedig vagy szűrik, vagy - és ebben az esetben valódi siker a kampány - egyáltalán nem is érkeznek.