Finomabb a kávé magyar tervezők termoszából?

A hazai divatvilágot a hétvégén startoló Gombold Újra! rendezvény újabb felvonása tartja lázban, de az egyik nemzetközi franchise-t, a Starbucks-ot sem hagyja hidegen az esemény. Újra hazai tervezőkkel működtek együtt, a kooperáció egészen pontosan arról szólt, hogy a dizájnerek tumblreket terveztek a cégnek, azok pedig árulni fogják őket.

Mi is segítünk?

Idén jótékony célt is szolgálunk, ha megvásároljuk őket, hiszen a kávézóban értékesített termékek árának 5%-át a Magyar Ökomenikus Segélyszervezetnek adományozzák.

A hétvégi divateseményen is megtalálhatjuk majd ezeket a termoszokat, amelyeket négyféle verzióban - minden tervezőcsapat egy-egy mintát álmodott meg - vásárolhatunk meg. Ha stílusosan már az italtartóval érkezünk, akkor pedig egy tall, azaz nagyméretű italt kapunk ajándékba.

„A helyi közösségek, kezdeményezések támogatása mindig is fontos volt a Starbucks számára, így örömmel csatlakoztunk a Gombold újra! és a Magyar Ökumenikus Segélyszervezet akciójához.” – mondta el Szabó Orsolya, a Starbucks Magyarország marketing specialistája. Ön mit gondol az akcióról: menő, mert nemes kezdeményezés vagy ciki, mert köntösbe bújtatott profitvadászat, hiszen a bevétel 95%-a így is a cégnél marad?

Menő! (1561) (1366) Ciki!
Blogmustra