Éder Krisztián zenei tehetségét sokan bírálják, azonban fényképészként kevésbé megosztó. Munkáit számos magazinban láthattuk már viszont, de gyakran zenész kollégáinak is ő készíti a fotóanyagait.
A minap az egyik legnagyobb férfidivathírekkel kapcsolatos portálon, a The Fashionisto oldalon az ő nevével fémjelzett divatanyagra bukkantunk, ezzel kapcsolatban meg is kerestük őt, hogy meséljen pár szót a fotókról és arról, milyen út vezetett ahhoz, hogy "exkluzív" megjelenést kapjon a népszerű internetes oldalon.
A nyolc képből álló fotósorozat a Noel nevet kapta, a stylingért pedig a Lakatos Márk volt felelős, akinek számos nő köszönheti megújulását. Jó látni, hogy a stylist nemcsak fast fashion márkák (H&M) és a luxuscégek (Dolce&Gabbana, Gucci) kínálatából, de túlnyomórészt magyar tervezők ruháiból állította össze a szetteket. A USE Unused, a Nubu és Lakatos Sándor tervezők mellett a Retrock bolt ruhadarabjait és kiegészítőit is megtalálhatjuk az anyagban.
"A dolog úgy nézett ki, hogy elküldtem a Fashionisto címére az anyagot emailben, ami aztán nagyon megtetszett nekik és elkérték exkluzívba. Egyébként alapvetően az ICON ügynökségnek készült az anyag (náluk van több magyar topmodell hölgy, például Palvin Barbi, Srej Zsófi, illetve Cseke Botond is) Noel könyvébe" – válaszolt kérdésünkre Éder Krisztián.
A H&M-mel vegyített magyar tervezői ruhák tökéletesen visszaadják azt a budapesti street style hangulatot, amelyet az egyre bátrabban öltöző, húszas évei körül járó fiatalok próbálnak képviselni. Lakatos Márk mellett Fazekas Richárd volt még a stáb tagja, aki a sminket készítette. Övé a L'école sminkiskola is, aminek a weboldala és kampányvideója szintén a napokban készült el és amit szintén a fotózás mellett videókészítéssel is foglalkozó Éder Krisztián készített el.