Palvin Barbara lazán flörtöl a tavaszi kampányokban

Olvasási idő kb. 2 perc

A hollywoodlife.com szerint a divatszakma egyik legdögösebb modellje, a melléből egyre többet mutató Palvin Barbara jócskán kiveszi a részét a 2013-as tavaszi-nyári kollekciókat bemutató kampányokból. Az Icon Model Management 19 éves modelljét ugyanis olyan világmárkák kérték fel reklámarcnak, mint a svéd H&M, az olasz Replay vagy a brit Boutique by Jaeger.

A fiatal szupermodell a Replaynek lőtt fiatalos, laza darabokat bemutató anyagával olyan magyar modelleket követ a sorban, mint Munkácsi Brigi vagy a nemrég szült Ebergényi Réka, aki 2006-ban volt a márka arca. Palvin a Terry Tsiolis által lencsevégre kapott farmereket és pólókat bemutató anyaghoz hasonló, basic darabokban pózol a H&M hétköznapi szetteket felvonultató kampányában is, melyről a Twitteren értesítette követőit.

Egy valamivel nőiesebb és elegánsabb hirdetésben is feltűnik a cipőboltot nyitó modell, ugyanis ő lett a tavaszi reklámarca az 1884 óta piacon lévő Boutique by Jaegernek is. A stúdióban készült színes kampányképeken Palvin érettebb nőknek szánt, visszafogottabb ruhákat mutat be, melynél nehéz eldönteni, hogy a modellt öregítő együttesektől vagy a retusált képektől estünk-e jobban zavarba. Nézze meg a galériában a tüzelő pillantásokkal nem fukarkodó Palvin legújabb munkáit!

Oszd meg másokkal is!
Érdekességek