Az év legjobban legjobban öltözött nője, Gwyneth Paltrow idén a Boss Nuit Femme parfüm promotálása mellett a Max Factor felkérését sem utasította vissza, így olyan szépségeket követ a márkánál a sorban, mint a brazil szupermodell,Gisele Bündchen vagy Carmen Kass.
Az 1909-ben alapított kozmetikai céghez egy évre szerződött le a negyvenhez közel járó, mostanában depressziós színésznő, aki ez idő alatt hét különböző arcát mutatja majd meg a közönségnek. Novembertől látható első szerepe a „The Writer' (írónő) volt, ami Paltrow állítása szerint nagyon is közel állt személyiségéhez, ezért egyszerű pólóban, bőrnadrágban, farmerben, zakóban és körömcipőben pózol a kisfilmben – írja a huffingtonpost.com.
„Az aktuális reklámkampányt Gwyneth, mint napjaink reneszánsz nője, a tipikus szépség nagykövete ihlette” – foglalta össze a projectet a márka kreatív igazgatója, aki szerint a a továbbiakban több, személyesebb oldalát is megismerhetjük majd a szőke színésznőnek.
„A termék magabiztosságot és kreativitást sugall. Viselése közben önmagam lehetek. Így sminkelem magam, ha találkozóm van vagy vacsorázni megyek Londonban. Legtöbbször így nézek ki, amikor magamat adom az saját életemben” – mondta az elkészült kisfilmről a színésznőként, anyaként, rocksztár-feleségként, üzletasszonyként és énekesnőként is helyt álló Paltrow.