Egyre sürgetőbbé válik egy 3D szemüveg beszerzése: már nem csak az újságok címlapját és a Playboy-t képtelenség élvezni a klasszikus piros-kék szemüveg nélkül, már az óriásplakátokat is három dimenzióban nyomtatják. Most épp a Wonderbra rukkolt elő 3D plakáttal, ám ez esetükben nem számít nagy újításnak: 1997 májusában Dél-Afrikában került az üzletekbe a 3D-ben megnézhető melltartóreklám, szemüveggel együtt, 2008-ban pedig egész egyedi módon ábrázolták a csodamelltartó nyújtotta előnyöket.
Idén sem maradt el a térhatású melltartóreklám, most a brazil Sabraine Banado flörtöl velünk az óriásplakátról a londoni Waterloo metrómegállónál. A kép az elhíresült Eva Herzigova „Hello Boys” kampányra reflektál, a modellen lévő melltartó állítólag két mérettel nagyobbnak mutatja a melleket – írja a The Sun.