Julia Robertset szinte csak a szájáról ismerjük fel

Nyilvánosságra hozták Julia Roberts első kampányát, melyet egy kozmetikai termékeket forgalmazó francia cég számára készített, írja a Stylist. A Lancôme úgy határozott, új szóvivőjét és modelljét először szempillaspirál reklámozásra fogja be.

juliaforlancomeweb

A háromgyerekes családanya a svájci almával felturbózott Défincils Precious Cells Mascara terméket népszerűsíti, a spirált 29 dollárért árusítják majd az Egyesült Államokban.

20100208 pff f05 046

Bár a fotót alaposan feljavították, hiszen egyetlen bőrhibája és ránca sincs a 42 éves hírességnek, legalább az anyajegyét meghagyták, és a szempilláját sem növelték meg túlságosan. Így szerencsére azt elkerülte, hogy Madonnához hasonlóan viaszbábunak nézzük hús-vér nő helyett.

Mustra

Kérjük, támogasd munkánkat te is azzal, hogy engedélyezed a hirdetések megjelenítését az oldalon. Lapunk bevételi forrását ezek a hirdetések jelentik, így elengedhetetlenek ahhoz, hogy cikkeinket ingyenesen olvashassátok.

A hirdetések megjelenését engedélyezheted külön a Dívány.hu oldalra is, vagy a kiegészítő program teljes kikapcsolásával az összes általad látogatott site-ra.