Lezárult a Coca Cola light márka és a USE unused tervezőcsoport által szervezett online pólótervezői verseny, és megszületett a 15 munkából álló Hello You collection. Két hónap leforgása alatt összesen tízezer tervező több mint húszezer sportos, elegáns, romantikus, utcai és extravagáns munkát alkotott, és az érdeklődők összesen negyvenötezer szavazatot adtak le, segítve ezzel a zsűri munkáját. A kollekcióban stílusonként 3-3 felső szerepel majd, amik majd ősszel kerülnek forgalomba.
A szakmai zsűriben a USE unused divattervezői, Füzes Eszter, Godena-Juhász Attila és Tóth András mellett Pócsik Anita, az InStyle főszerkesztője és Halász Katalin, a Coca-Cola Magyarország marketingigazgatója is kiválasztotta kedvenceit. Döntésükben a kreativitás, a technikai megvalósítás, a tervek kivitelezhetősége, a kollekció egysége mellett fontos szempont volt, hogy az egyes tervek mennyire adják vissza a két cég hangulatát, formavilágát - derült ki a hivatalos sajtóanyagból.
„Nagyon sokan úgy álltak hozzá, hogy lehetett látni, hosszú órákat töltöttek el a programmal" - mondta Füzes Eszter, a USE unused divattervezője. „Rengeteg opciót kipróbáltak, kombinálták a színeket, mintákat, számtalan rétegben egymásra építették azokat. Némelyik tervnél sokáig elemeztük, hogyan alkottak egészen új, egyedi motívumot a beépített mintákból " - tette hozzá. Pócsik Anita, az InStyle magazin főszerkesztője úgy véli, hogy a zsűri jól végezte a dolgát: "Úgy érzem, ebben a kollekcióban mindenféle nőtípus megtalálja a neki való felsőt: van benne nagyon extravagáns, fiataloknak szóló, de olyan is, amit egy 40-es nő is fel tud venni."
A pólótervezési pályázat sajtótájékoztatóján egy sajátos kísérletet tervezett a Velvet helyszíni különítménye. Colbert híd kísérletnek nevezte azt az akciót, amelynek során a lehető legközönségesebb pólót próbálták szavazásra bocsátani, de a közízlés nem fogadta el. Utólag picit örülünk.
Önnek melyik tetszik legjobban a győztes tervek közül?