A Mac Hello Kitty-s kozmetikumokat dob piacra. A vállalat nemzetközi alelnöke azt nyilatkozta, hogy számára a Mac-es Hello Kitty testesíti meg a valódi szépségideált.
"Édes, szexi, vagyis a vásárlók széles rétegét lefedi" - fogalmazott Jennifer Balbier a macskáról. Nekünk fura, hogy neki egy óriásfejű macska jelenti a szépséget, de végülis nincs egyedül, az elmúlt pár évtizedben a macska népszerűsége nem sokat változott. Ráadásul feltételezzük, amikor 2007-ben a szépségipari vállalat Barbie-kozmetikumokat dobott piacra, akkoriban remek marketingesként éppen a magas szőke csajok tetszettek neki.
Ebben a kampányban Hello Kitty a rossz lány. A hatféle rúzst, szempillaspirált, szemhéjpúdert is tartalmazó sminkkészlet fő témája ennek megfelelően a rossz macska, ezúttal feketében.
A limitált szériás kollekciót február tíztől kezdik árusítani a Mac weboldalán, amerikában két napra rá kerül a boltokba. Hogy Magyarországra elérkezik-e, azt sajnos egyelőre nem lehet tudni. (forrás: IT List)