A vörös rúzst Scarlett Johanssonnak találták ki

Scarlett Johansson reklámkampányával vezette be a Dolce&Gabbana ház az első sminktermékeit. A színésznő Marilyn Monroe stílusában, fehér halcsontos fűzőben pózol, ahogyan elődje az ötvenes években hengerelte le a filmfogyasztókat. Scarlett Johansson színészi eszközeiről sokat értekeztek már, egyesek vérszegénynek és súlytalannak tartják, de ugyanez a beauty-kampányairól általában nem mondható el, a vörös rúzst mintha kifejezetten a kedvéért hozták volna újra divatba.

 

Mint azt gyb kollégánk megjövendölte, az idei év sminktrendjében a legnagyobb klasszikus a vörös ajakfestés lesz, ehhez a színésznő fekete szemhéjtust kapott, ami ugyan már tavaly elterjedt, és őszre kissé le is csengett. A Dolce& Gabbana két vezetője nagy harmóniában állította, eljött az idő, hogy ők is kivegyék a részüket a dekorkozmetikai iparágból, termékeik forgalmazójául a Procter&Gamble-t választották, művészeti igazgatójuk pedig a 38 éves brit sminkmester, Pat McGrath lett, akivel már hosszú évek óta együtt dolgoznak a divatshow-ikon. A sminkművésznek is nevezett, félig jamaicai származású McGrath gyerekkori hobbija volt elemezni a klasszikus amerikai filmekben látható jelmezeket, sminkeket és maszkokat, ezért kamaszkorában nem volt szüksége  pályaválasztási tanácsadó segítségére. Dolgozott a minimalista, német Jil Sanderrel, John Gallianóval, és Max Factor nemzetközi kreatív és design igazgatója is volt, mielőtt leszerződött volna a Dolce&Gabbana házzal.

Oszd meg másokkal is!
Mustra