„Nekem a Calvin Klein szexi, a szabadságot és az önkifejezést jelenti. Fontosak nekem ezek a dolgok, mert tinédzserként igazán esetlennek éreztem magam, ezért igazán elégedett voltam, amikor felkértek a kampányra. Az utóbbi Secret Obsession kampányban Kate Moss volt, aki nem egy konvencionális szépség, mégis azt gondoltam, hogy gyönyörű. Pedig nem szőke és a fogai nem tökéletesek” - nyilatkozta Eva Mendes, aki a Bellasugar szerint ötmillió dollárt kapott a kampányért.
A CK parfümdivíziójának, a Cotynak a szóvivője azt mondta, hogy direkt provokatív reklámot akartak, ezért harcolni fognak a tiltás ellen. A reklám körül mindenesetre már most áll a bál, ami persze már önmagában is kiváló reklám. Ha a Coty mégis veszít, akkor egy kevésbé szexis változatot adnak le a tévék, és csak reménykedhetünk, hogy egy figyelmes marketingaszissztens feltölti az eredeti változatot a Youtube-ra.