Fergie annyira örül, hogy rúzst reklámozhat

 

A Black Eyed Peas énekesnője, Fergie a táskabiznisz után most a MAC kozmetikai cég Viva Glam kollekciójának új arca lett. Ráadásul az énekesnő azzal büszkélkedik, hogy maga választott ki egy színárnyalatot egy termékhez: a VI Lipglass márciusban kerül a boltokba. Állítólag több mint tíz színárnyalatot túrt végig, mielőtt kiválasztotta a neki tetszőt, ami egy pink-beütésű mályva szín: szerinte ez egy puha, kellemes árnyalat, ami sokféle bőrtónuson jól néz ki. A cégnek egyébként olyan hírességek voltak korábban az arcai, mint például Pamela Anderson, Christina Aguilera vagy Dita Von Teese, és az énekesnő kimondottan örül, hogy beállhat ebbe a sorba.

A Marie Claire-nek azt mondta, hogy „a MAC olyan embereket választ ki, mint RuPaul vagy Mary J. Blige, akik elég ellentmondásos személyiségek, és nem félnek kimondani a gondolataikat. Nagyon büszke vagyok, hogy közéjük kerülhetek.” A Viva Glam kampánnyal a cég a HIV/AIDS-kutatást támogatja, és a 14 dolláros Lipglass bevételének száz százalékát a jótékony célra fordítják.

Mustra

Kérjük, támogasd munkánkat te is azzal, hogy engedélyezed a hirdetések megjelenítését az oldalon. Lapunk bevételi forrását ezek a hirdetések jelentik, így elengedhetetlenek ahhoz, hogy cikkeinket ingyenesen olvashassátok.

A hirdetések megjelenését engedélyezheted külön a Dívány.hu oldalra is, vagy a kiegészítő program teljes kikapcsolásával az összes általad látogatott site-ra.