Szövetkezett a L'Oréal és a Coca-cola egy új, úgy nevezett kozmetikai üdítő kiadására, mely feszesíti az arcbőrt és kisimítja a ráncokat. A Lumaé nevű, tea alapú üdítő állítólag nagy mennyiségben tartalmaz bőrfeszesítő anyagokat, és a két cég melegen ajánlja minden 25 év feletti nőnek. Az üdítő jelenleg kísérleti stádiumban van, nemsokára kezdik tesztelni, és 2008-ban tervezik piacra dobni.
A feszesítő hatás hangsúlyozása érdekében élelmiszerboltban nem, inkább gyógyszertárakban, drogériákban forgalmazzák majd az italt. Az ötlet egyébként nem teljesen új, 2005-ben már piacra került egy ilyen termék, Borba Skin Balance néven, melyet a nálunk sajnos még nem elérhető Sephora boltokban lehet kapni. Ez egy nagy tisztaságú, alapvetően ásványvíz alapú ital, melynek gyártói szerint a Coca Cola terméke biztosan nem tudja őket megszorongatni a piacon. Ez előfordulhat, hiszen már az előző, Enviga névre hallgató, kalóriaégető italuk sem lett túl nagy siker, Japánban viszont meglehetősen népszerű a Love Body nevű, szintén fogyasztó, sőt állítólag mellnövesztő üdítőjük. Az ötlet mindenesetre számunkra meglehetősen bizarr, mi valószínűleg nem ezt alkalmazzuk majd bőrfeszesítőnek. (Forrás: Brandweek)