Babahotel-figyelő: Hajdúszoboszló

Babahotel-figyelőnk eheti állomása Hajdúszoboszlóra visz minket, egy nem bababarátnak kikiáltott, de teljes joggal annak nevezhető szálláshelyre. Olvasónk, ohitika beszámolója következik.

Szeretnél könnyedén családi wellness-hétvégét nyerni?

Küldd be a megadott kérdések alapján megírt babahotel-figyelődet a poronty(kukac)divany.hu címre 2011. szeptember 30-ig, és pihenj a családdal egy háromcsillagos wellness-hotelben a Poronty és a C-Travel segítségével!

Hotelfigyelő, előző rész: Takács Panzió, Gyenesdiás

Hotelfigyelő, első rész: Kolping Hotel, Alsópáhok

2297 11hó

Megfigyelt szálláshely: Park Hotel Ambrózia, Hajdúszoboszló

Bár nem a bababarátság a fő csapásvonal, de mi egy egyévessel remek 3 napot töltöttünk náluk.

Első blikkre

Először is már a foglalásnál fölajánlották a kiságyat (ami a hordozható fajta ugyan, de mi is olyat vittünk volna, ha nem adnak), valamint a kiskádat.

A szobában, amelyet kaptunk, volt egy kis konyharész mikróval, hűtővel, vízforralóval, főzőlappal és természetesen mosogatóval (én személy szerint utálok a fürdőszobai mosdóban mosogatni).

A szoba egyébként tiszta volt, nem viszolyogtunk letenni a földre a kis négykézláb közlekedőnket. (Semmilyen csalánkiütés, foltocska nem jött ki rajta, pedig könnyen kicsapja, ha idegen helyen "nyalakodik".)

játszószoba

Személyzet

A személyzet kedves volt és mindenben segítőkész.

A szállodának van egy nagyobb, hűvösebb vizű, és egy kisebb, kör alakú, melegvizes medencéje, ahova a kicsik nyugodtan bevihetőek. A miénk az úszópelusba bekakilt -szerencsére tökéletesen zárt, és csak kijövetel után vettük észre -, de a medencénél dolgozó hölgy már sietett is egyből a segítségünkre... mindenféle fintorgás nélkül, rendkívül kedvesen, emberien.

Ellátás

Mi félpanziós ellátást vettünk igénybe, finom és bőséges büféasztalról válogathattunk minden alkalommal. Természetesen etetőszék is a rendelkezésre állt az étteremben.

Szolgáltatás

A fent már leírt uszoda mellett az emeleten egy kis kellemes játszórész van kialakítva használható játékokkal, és alapjában véve jó hangulatú az egész hely.

játszószoba

Ár

Mi akciósan mentünk, a 2 éjszakáért félpanzióval 32 000.-Ft-ot fizettünk.

Úgy gondolom, hogy megéri.

ohitika

Kattints még több gyerekbarát helyért!