A legextrémebb Chanel-táskák nyomában

Vitathatatlan, hogy a Chanel egyik védjegye az 1955-ös piacra kerülése óta töretlenül népszerű, 2.55 néven futó, steppelt kézitáska, ami legalább olyan jó befektetés, mint az arany. Karl Lagerfeld 1983-ban vette át a divatházat, és azóta évről évre újragondolja a dupla C logóval ellátott kiegészítőt. Az elmúlt évtizedekben elsütötte már a robot, hulahopp, parfümös üveg és tejesdoboz formát is. Lapozgatóban mutatjuk a legextrémebb luxustáskákat!

Mustra
lapozgató

A legextrémebb Chanel-táskák nyomában

2018.05.05. 16:06

Vitathatatlan, hogy a Chanel egyik védjegye az 1955-ös piacra kerülése óta töretlenül népszerű, 2.55 néven futó, steppelt kézitáska, ami legalább olyan jó befektetés, mint az arany. Karl Lagerfeld 1983-ban vette át a divatházat, és azóta évről évre újragondolja a dupla C logóval ellátott kiegészítőt. Az elmúlt évtizedekben elsütötte már a robot, hulahopp, parfümös üveg és tejesdoboz formát is. Lapozgatóban mutatjuk a legextrémebb luxustáskákat!

Kérjük, támogasd munkánkat te is azzal, hogy engedélyezed a hirdetések megjelenítését az oldalon. Lapunk bevételi forrását ezek a hirdetések jelentik, így elengedhetetlenek ahhoz, hogy cikkeinket ingyenesen olvashassátok.

A hirdetések megjelenését engedélyezheted külön a Dívány.hu oldalra is, vagy a kiegészítő program teljes kikapcsolásával az összes általad látogatott site-ra.