Krémmániások, irány a belváros!

A Projekt Showrrom szuper arc-, haj- és testápolási termékeket és sminkeket hozott el Pestre, mindent ki is lehet próbálni, de csak hó végéig!

A Paulay Ede utcában nyílt meg a  Projekt Showroom újabb pop-up boltja, vagyis olyan üzlete, mely csak ideiglenesen létezik: ebben az esetben május 6-28 között. A Projektes lányok rutinosak, már a 23. alkalommal nyitnak ilyen időszakos boltot a városban. A korábbiakról is írtunk már, mert hihetetlen kreativitással bírnak egyet csavarni az olyan unalomig ismert témákon is, mint a lakberendezés, karácsony, a szuvenírbolt, magyar divat, vagy a bringázás.  Ez alkalommal a szépségápolás áll a középpontban, méghozzá olyan neves és kevésbé ismert, de szimpatikus márkák kínálatával, mint a Mossa, a Mádara, a SkinSmart, vagy a ChocChoc koreai kínálata.

Hasznos infók: PROJEKT #23 - SZÉPSÉG

Mikor? 2017. Május 6 - 28. / Minden nap 10:00 - 20:00 óráig 

Hol?  Bp. VI. kerület Paulay Ede utca 29.

Facebook: www.facebook.com/projektshowroom

A Projekt #23 - Szépség! című bolt elődjét 2014-ben rendezte meg a csapat, idén még szakszerűbb, még komplexebb módon igyekeznek körüljárni a szépségápolás témakörét, és egyéni, személyre szabott megoldást nyújtani minden érdeklődőnek, kortól, pénztárcától és még nemtől is függetlenül. Míg a korábbi szépségápolási bolt a natúr-és biokozmetikumokra koncentrált, a 23. projekt vezető gondolata a “tudatosság”volt.

Ma már egyre többen váltanak tudatos életmódra a legkülönbözőbb területeken, így a mindennapi szépségápoláson belül is egyre népszerűbb a tudatos vásárlás, mely azt jelenti, hogy nem csak azt nézzük meg, hogyan és miből készült adott termék, de azt is kiemelten kezeljük, a mi bőrünknek melyik termék felel meg legjobban. 

Megfér egymás mellett a natúr, a bio, a professzionális, a klinikai, az új hullámos koreai, vagy épp a hagyományos kozmetikum is, a kulcs, hogy jól válasszunk és az összetevőket figyeljük, ne a reklámokat. A jelenlévő márkák 80 százaléka kapható neten, viszont ott előáll azonnal az a probléma, hogy nem tudjuk kipróbálni, megszagolni a terméket, ami jócskán nehezíti a választást. Erre is megoldást kínál a Projekt Showroom, mivel mindenből készülnek teszterrel, és szakszerű segítséget kérhetünk a jelenlévőktől, Felmer Dóra kozmetikus tanácsadó segítségével pedig minden érdeklődő egyénileg is megismerheti saját bőrét és az annak leginkább megfelelő megoldásokat.

“Külön figyelmet fordítunk az élményre, amit a szépségápolás nyújt a mindennapok viharában - emiatt is nagyon fontos a számunkra, hogy vásárlóink a megfelelő tájékoztatás után a számukra legmegfelelőbb terméket kezdjék el használni, hogy minél hasznosabb és örömtelibb legyen az az öt-tíz perc, amelyet naponta az ember magára fordít; egyedül, a tükör előtt, a hosszú távú megtérülés nyugalmában” – mondta Debreczeni Fanni a Szépségápolási pop-up bolt projektvezetője.

A májusi bolt közel 30 válogatott márkát mutat be, vannak közöttük olyanok, melyekkel már találkozhatott az avatottabb közönség, de sok olyan is, ami eddig csak professzionális kozmetikákban, webáruházban, vagy akár csak külföldön volt elérhető. Ha érdekel a szépségápolás, mindenképp ugorj be a Showrromba, érdemes: viszont szánj rá elég időt. Ha nem vagy jártas a kozmetikumok világában, akkor azért lehet hasznos ellátogatni a boltba, mert remek tanácsokat kaphatsz, és végeredményben szebb lehet a bőröd úgy, hogy alig költesz rá többet, mintha egy drogériában vennél le valamit találomra a polcról.

Nekem, mint kevéssé hozzáértőnek, nagyon nagynak tűnt a kínálat, szinte átláthatatlanul nagynak, de ezért vannak jelen a szervezők: segítenek rendet vágni a zavarban. Nézd meg a galériában a kínálatot és az árakat, hogy kicsit felkészültebben vághass bele a krémshoppingba és tutira megtaláld a neked valót!

Oszd meg másokkal is!
Mustra