A Yahoo oldalán derült ki, hogy a 2015-ös New York Fashion Week előtt a casting director azt mondta a 65 éves Tommy Hilfigernek, hogy szerinte Gigi Hadid nem illik a kifutóra szánt többi modell közé, mivel nem elég vékony és nem elég magas hozzájuk képest. Végül arra jutottak, hogy Hadidot egy szinte teljes testet takaró poncsóba borítják és úgy küldik ki a kifutóra: már akkor is elég híres celeblány volt, gondolták, azért valahogy elfér a profik között.
És most ez a Hadid a Hilfiger új arca, sőt, vendégtervezője.
Pedig nem lett vékonyabb, viszont a népszerűségi indexe továbbra is szárnyal, magasan veri a legtöbb topmodellét. Csak az Instagramon több mint 24 millióan követik, a márkák pedig egyértelműen azokra a nevekre igyekeznek lecsapni, akiknek a social média felületein óriási rajongótáboruk van.
Na de hogy lett Hadidból kedvenc?
Leginkább azok miatt, akik Hadid poncsós képére kattintottak, ugyanis a kifutós fotója több millió kattintást generált az Interneten. Ezen a ponton a Hilfiger-csapat átértékelte Hadid testi kvalitásait, és ma már úgy nyilatkoznak a tavaly még ledagadtozott lányról, hogy Hadid testesíti csak meg igazán a Hilfiger márkát! Olyannyira, hogy a lány neve alatt külön Hilfiger kollekció is fut most ősszel.
A tervező bevallása szerint az inspirálta erre a kollaborációra, hogy a modell anélkül generálta a rengeteg kattintást, hogy a testéből sok látszódott volna. Szép gondolat, de az igazság inkább az lehet, hogy a tervező felismerte, Hadid, aki egyébként nem más, mint a mulitmilliomos Mohamed Hadid lánya, komoly tömegeket tud megmozgatni, ami üzletileg csak jó jelenthet a márkának.
És míg a modellt egy évvel ezelőtt egy poncsó mögé rejtették, 2016 szeptemberében a következő évi tavaszi/nyári kollekció showján már egy falatnyi bikiniben sétált végig a kifutón (ez látható itt feljebb). Pedig egy dekával sem lett kevesebb mint tavaly és egy centit se nőtt, nyilván nem is volt rá szüksége.
Tommy Hilfiger csütörtökön kiadott egy nyilatkozatot, melyben úgy áradozik Hadidról, mint vonzó, optimista, varázslatos nőről, akit sok éve ismer, és nagyon büszke, hogy ő lett a márkájának a nagykövete. Hilfiger állítja: bármilyen más nyilatkozat, ami az Interneten kering, hamis és a Yahoo oldalán megjelent interjú címe félrevezető volt, úgyhogy azóta korrigálták.