Nemcsak a naplopó celeblányok szálltak be a divatiparba a szezonban, hanem az olyan énekesnők is, mint például Zendaya vagy Katy Perry. Utóbbitól egyébként sem állnak távol az effajta kollaborációk, hiszen dekorkozmetikumot és parfümöt is piacra dobott már az ő nevével. Ezúttal a WWD hívta fel a figyelmünket arra, hogy a 31 éves popsztár a hongkongi székhelyű divatvállalattal, a Global Brands csoporttal karöltve dobja piacra cipőkollekcióját.
“Egy duplagarázst megtöltenek a cipőim, és az az álmom, hogy ezek a lábbelik elérhetőek legyenek a 16-40 éves vagy az annál idősebb nők számára” – mondta az Orlando Bloommal járó Perry, aki állítása szerint egy másik univerzumban nem énekesnőként, hanem stylistként keresné a kenyerét.
A híresen cipőmániás Perryt egyébként olyan neves cipőtervezők inspirálták mint Charlotte Olympia, Sophia Webster vagy Kurt Geiger, bár azért az ő lábbelijeit jóval barátibb áron lehet majd megvenni, a legolcsóbb 59 dollár (kb. 16 ezer forint), a legdrágább 299 dollár 8kb. 83 ezer forint) lesz. “Nem gazdagságban nőttem fel és mindig is tudtam spórolni, így a megfizethetőségre való hajlam belémivódott” – állítja Perry, aki a saját gyermekeként tekint januárban debütáló cipőkollekciójára.
Míg Katy Perry harsány cipőinek örül, addig a 19 éves Zendaya elhintette, hogy a cipőkollekcióját követően ruhákat is fog tervezni. A New York-i divathéten is az általa tervezett bársony nadrágkosztümben pózolt a Project Runway csapatával, Heidi Klummal, Zac Posennel és Nina Garciával. A szemtelenül fiatal híresség egyébként 111 fontot (40 700 forintot) kér egy combcsizmáért, egy klasszikus bokacsizma 87 fontba, azaz 32 ezer forintba, míg egy klasszikus körömcipő 72 fontba, 26 500 forintba kerül a Nordstrom.com oldalán, így várhatóan a ruhákat is hasonlóképpen árazzák majd be. Ön mit gondol a divatipar efféle húzásairól, megéri celebekkel együttműködni vagy inkább átlátszónak találja a trükköt, szavazzon!