Újra elővette a szexet a Calvin Klein

Azt már megszokhattuk, hogy az American Apparel ízléstelen reklámokkal (például kiskorú fenékvillantással) sokkol minket, de a 2016-os tavaszi kampányával a Calvin Klein is csatlakozott ehhez a táborhoz. Jobban mondva újra elővette a 90-es években már jól bevált marketingstratégiát, amikor a túl szexi (és 16 éves ) Kate Moss beindította eladásaikat. Nagyot csodálkozni tényleg nem kell, a márka modelljei (példál Palvin Barbi) eddig sem hosszú nadrágban és télikabátban pózoltak egymáson, de a meztelen seggen letolt és szétcipzárazott látvány új és leginkább az American Apparel látványvilágát idézi.

A Fashionistán talált sorozatot nem véletlenül nevezték el Eroticának, amelynek arcául többek között Kendall Jennert és Abbey Lee Kershaw-t választották. A Jenner-klán 21 éves tagja nem új CK modell, az egyik fotón egy grépfrúttal látható, aminek a közepe a női nemi szervet idézi, egy másikon pedig egy terpeszben álló modellt láthatunk - alulról fotózva. Akad olyan kép is, amin egy meztelen fenék látható – erre a képtípusra külön angol szó is létezik, a belfie, ami a bottom (fenék) és selfie (önfotó) kettőséből született meg.

Ahogy a Calvin Kleintól megszokhattuk, a ruhák most is másodlagosak és sokkal inkább a hangulat a fontos. Plusz ez egy újabb lépés a fiatalok felé történő nyitásban – elég arra gondolni, hogy nemrég egy népszerű Vine "sztárt" szerződtettek le a farmerkampányukhoz. A Fashionista felveti a kérdést: vajon az elvileg nemsokára újonnan kinevezett kreatívigazgató ezt az utat viszi tovább vagy visszavesz a hangulatkeltésből? Mindenesetre a képeket a fenti galériában nézheti meg.

Ön mit gondol?

Oszd meg másokkal is!
Mustra