„Az olyan kalandornőkből inspirálódtunk, akik megszállottan szeretnek új helyeket felfedezni” – állítja a Designhype.com alapítója és kreatívigazgatója, Tiffany Burnette, aki az üzletelés és tervezés mellett még arra is szakít időt, hogy vendégprofesszorként olyan neves iskolákban tartson előadásokat, mint a Pratt Institute vagy a University of the Arts. A feltörekvő márka egyik legfelkapottabb terméke egy nemcsak divatos, de praktikus karkötő is, amelyre a készítők a világ legmenőbb nagyvárosainak metrótérképét nyomták rá.
A rozsdamentes acélból készített karkötőn – amit nemcsak az urbanisztika, illetve a tömegközlekedés szerelmeseinek dobtak piacra a tervezők – ténylegesen rajta van a hálózatok dombornyomott térképe, a vonalakat pedig a fémbe festett különböző (piros, fekete, kék és lila) színekkel jelölték a készítők – írja a laughingquid.com a kiegészítőkollekcióról, melyen többek között New York, London, Párizs, Milánó, Los Angeles, Chicago és San Francisco főbb vonalait találjuk.
A 18 karátos arannyal átfuttatott változaton kívül ezüst árnyalatban is beszerezhetjük a térképként funkcionáló nagyméretű karkötőt, amelyért a kivitelezéstől függően 37-80 dollárt (kb.10.272-22.213 forint) kérnek a webáruházban. Ön mit gondol, menő a karkötő, ami állítólag megkönnyíti a föld alatt céltalanul bolyongó turisták dolgát, vagy inkább cikinek találja az ötletet és nem érti, hogy miért nem elég az okostelefonban található térkép a tájékozódáshoz? Szavazzon!