Nem mai történet (még az előző Fekete péntekhez kapcsolódik), viszont csak nemrég futottunk bele a brazil divatcég, a Camisaria Colombo (továbbiakban CC) egyik érdekes ötletébe. Az üzleti életben azok tudnak igazán érvényesülni, akik felismerik a vásárlók igényeit: így tett a CC is, amikor az elfoglalt üzletembereket- és asszonyokat célozta meg (szó szerint) tavaly év végén. Ahogy a videón is látható, a cég nem kicsit ijesztő módon, fejnélküli próbababákat reptetett drónok segítségével Sao Paolói irodaházak ablakaihoz, az ott dolgozók pedig szemügyre vehették a rajtuk látható ruhadarabokat – természetesen árral együtt. Ami a stílust és az árat illeti, itthon talán a H&M-nél kaphatunk hasonló termékeket, így nem maradunk le olyan sok mindenről – maximum csak arról, hogy munka közben lefejezett emberek ijesztegessenek minket.
A kisfilm tanúsága szerint a Flying Collection néven futó akció figyelemfelkeltőre sikerült, azt viszont nem teljesen értjük, hogy – elfoglalt célcsoport lévén – akinek eddig nem volt ideje a boltokban mászkálni, annak ezután hogyan lesz. Ön mit gondol? A lenti MENŐ-CIKI szavazósávval elmondhatja nekünk véleményét!