A Balmain arca lett Kim Kardashian és Kanye West

Olvasási idő kb. 2 perc

Sosem hittük volna, hogy korunk egyik legellenszenvesebb celebpárosát éppen az egyik legmeghatározóbb francia divatmárka, a Balmain kampánysorozatában látjuk majd viszont. Ahogy a legtöbben, mi is arra számítottunk, hogy a luxuscég Kardashian féltestvérével, a Balmain kifutóján is feltűnt Kendall Jennerrel kívánja népszerűsíteni termékeit, de úgy tűnik, hogy az A-listás hírességekkel jó viszonyt ápoló kreatívigazgató, Olivier Rousteing mégis inkább az áprilisi Vogue címlaplányát, Kim Kardashiant és önimádó férjét, Kanye Westet választotta 'Army of Lovers' néven futó, férfiakat megcélzó kampányához.

A dailymail.co.uk értesülései szerint a brit GQ magazin szeptemberi kiadásában az „Az év nőjének” megválasztott Kardashian annyira izgatott volt, hogy már kora reggel kiírta Twitter oldalára, hogy „BALMAIN”, ami a smárolós kampányképpel együtt akkora hírnek tűnt, hogy fél órán belül több mint 3000-en osztották meg másokkal. Akárhonnan is nézzük, nagy változás ez az előző szezonban készített reklámhoz képest, melyben olyan feltörekvő és jól bejáratott modellek kaptak helyet, mint Cara Delevinge, Jourdan Dunn vagy Kayla Scott. A Twitter-, Instagram- és Tumblr-függő párosról egyébként Mario Sorrenti lőtte a képeket a divatháznak. Nézze meg a sorozatot a galériában, és szavazzon!

Szerintem...

 

Hozzászólna? Facebook-oldalunkon megteheti!

Kövessen minket a Facebookon is!

 
Oszd meg másokkal is!
Érdekességek