Nemrég megírtuk, hogyan lehet pénzt keresni a legnépszerűbb videómegosztóval (és megmutattuk a kedvenc magyar vloggereinket is), a Refinery-n pedig egy olyan smink- és Youtube-guruba botlottunk, akinek a sminkecsetére 12 ezres várólista van. Wayne Goss csatornájának közel kétmillió feliratkozója van és mivel szakértői oldalról közelíti meg a sminkelést, talán nem is csoda, hogy az egyik általa forgalmazott ecset hiába kerül több mint húszezer forintba, mégis megy érte a tolakodás.
Ön venne ennyiért ecsetet?
Természetesen csak virtuálisan, ugyanis vagy a Beautylish webshopjában vagy a közös online boltjukban tud feliratkozni, ha szeretné magáénak tudni ön is a Holiday (Szünidő) névre hallgató terméket. Két nap alatt tízezren éltek a lehetőséggel - emiatt nekünk rögtön a Birkin-táskák ugrottak be, amelyekre a halandóknak éveket kell várniuk. A feketéből most éppen van készleten, de a fehér mellett szomorúan adják tudtunkra, hogy bizony mind elfogyott. Az ecsetek szőrét egyébként kecskéknek köszönhetjük (jó hír, az aggódóknak, hogy még így is 100%-ban "cruelty free") és a manufakturákról híres japán Kumanóban készítik őket. Az ötletgazda Goss szerint sokoldalú eszközről van szó: legyen szó pirosításról vagy éppen bronzosításról.