Ügyesen felépített, hatásvadász és megdöbbentő reklámvideóval rukkolt elő a hamburgi férfiruha-márka, a Paisley, mely egy német reklámügynökségre, a Mayd-re bízta legújabb kampánya elkészítését. A cég kreatívtervezői úgy látták a legjobbnak, ha a makulátlanul felöltöztetett, sármos modelljüket egy egész testet elfedő, leginkább muzulmán női viseletként ismert burkába rejtik.
Így az alig több mint egy perces videóban a modell az aktuális trendeknek megfelelő zenei aláfestés mellett burkába öltözve mutatja be egy átlagos napját a reggeli munkába indulástól, az üzleti ebéden és az aranyhal-vásárláson át a hazaérkezésig, miközben számos csinos nő veszi körül, akiktől akár kísértésbe is eshetne.
A hirdetéssel a készítők persze elérték céljukat, hiszen óriási figyelmet generáltak és az üzenetet is valószínűleg mindenki megértette, miszerint a Paisley ruháit viselő pasik annyira ellenállhatatlanok, hogy jobb őket inkább elrejteni.
Persze rengeteg más érdekes témát is felvet a márka reklámja a kulturális, vallási kérdéseken át a nemi identitás kérdéséig – írja a creativity-online.com, melynek szerzői szerint igazán elgondolkodtató, hogy van, aki olyan viseletből csinál viccet, amiben számos nőnek kell nap mint nap elrejtenie szépségét.
„Az egyértelmű, hogy a divattal fel lehet hívni a figyelmet politikai és vallási problémákra, de valóban szükségünk van egy ilyen szűklátókörű, sztereotip divatkampányra ahhoz, hogy megértsünk egy széles körben vitatott és sokféleképpen értelmezhető vallási kérdést?” – írta a jezebel.com-ra az ismert blogger, Isha Aran.