A magazinok és a divatmárkák időről időre (nem tudni, hogy szándékosan-e vagy sem), de túlzott retusálással hívják fel magukra a figyelmet. Legutóbb például a H&M-nél szaladt meg a Photoshop, de nem kellett sokat várni az újdonsült bakira: a Chanel követte el egyik kedvenc magyar modellünkkel, Axenta Vanessával.
Ön szerint?
A francia divatház legújabb, Keira Knightley-val készített kampányfilmje nemrég debütált az interneten. A Perfection Lumiere Velvet 2014-es tavaszi kiadásának népszerűsítésére pedig a magának már négy hónappal ezelőtt kiszemelt, a 2013-as év egyik legmenőbb modelljét, Axenta Vanessát kérte fel. Bár ne tette volna - gondolhatjuk így utólag, hiszen az egyik fotón Axentének olyan hosszú nyakat varázsoltak a Photoshop-artisták, hogy a kép nagy részét az foglalja el.
A szépségápolással kapcsolatos kampányfotókat amúgy is számos kritika éri, nem igazán tudjuk, hogy miért pont itt kellett elsütni ezt. A fotó egyébként a márka alapozóját hivatott reklámozni, érdemes viszont elgondolkodni, hogy ahol a nyakat háromszor olyan hosszúra módosítják, ott vajon mennyire ad élethű képet az arc. Ha a lenti kép nem elég sokkoló, akkor kattintson ide és nézze meg, milyen az, amikor gumiarcot kap egy fotóalany. Mindenesetre reméljük, hogy Axente karrierje továbbra is felfelé ível majd a 2014-es évben pont, mint tavaly.